Re: pytanie o divx

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 17:41:35 MET

> hmm: na pentium II 400, 128MB ram i rivaTNT na agp divx chodzą jak
> burza...może to wina ustawień: service pack zainstalowałeś?
> sebur

Tu chyba nie chodzi o sprzet, mam dokladnie to samo: pentium II 400, 128MB
ram i rivaTNT i u mnie ten sam problem, niektore filmy przycianaja sie co
kilka klatek, a w niektorych dzwiek nie nadaza za obrazem lub na odwrot,
pomoglo usuniecie wszystki codec'ow i zainstalowanie najnowszego nimo codec
pack'a, ale i tak do konca nie usunelo niewygodnego przycinania i
desynchronizacji, dolozenie 64MB RAM'u nic nie zminilo, pewnie gdzies
jeszcze mam jakis konflikt codec'ow. BTW - moj system to win2k SP 3