GF2MX tv-out awaria ?

Autor: Toman (mttf_at_usunto.hoga.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 15:41:17 MET

Witam !

Problem polega na tym, że grafika zaczła wyswietlać na monitorze wszystko w
fioletowych kolorach, przypuszczam że brak tu koloru zielonego ?

Ale jeżeli korzystam z wyjscia TV, to na telewizorku jest wszystko w
porządku z kolorami, więc się zastanawiam czy nie dało by sie jeszcze coś z
tym zrobić, że by grafika powróciła do swojej dawnej formy ?

Znajomy sprawdzał mi czy na wyjściu kart graficznej do monitora nie ma
jakichś przerw i stwierdził, że na 11pinie coś tam niby miało nie
przewodzić. I tu moje pytanie czy ten pin może być odpowiedzialny za ten
zielony kolor ? Ewntualnie gdzie moge znaleźć rozrysowany schemat tego
wyjścia, który pin do czego ?

dzięki pozdrawiam
narazie