Re: ASUS P2B-F Jaki procek?

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 13:46:52 MET

> Pewnie lamerskie, ale co to jest coppermine? nie moge znalezc na google...

procki (PIII i Celeron) robione w technologii 0.18u

> bedzie 8x140 :) chyba ze ja tu czegos nie rozumiem

ja na zworkach tez mam max 8.0x a jak widzisz proc z 10.x dziala - po prostu
BIOS (jak najnowszy) sam sobie automatycznie go wykrywa bo mznonik jest
zablokowany

> Ok dzieki, ale co z przejciowka? przejsciowka a przejsciowka to 2 rozne
> rzeczy :)

nie wiem jak u Ciebie z napieciami - sprawdz jaki masz uklad odpowiedziany
za ich ustawianie (na P2B jest miedzy Slot1 a gniazdami
szeregowymi/rownoleglymi pod kondenastorami
a tu masz dokaldny opis ukladow
http://n.ethz.ch/student/sroland/p2b_procupgrade_faq.html
pytanie "How do I find out which voltage regulator chip I have and what
voltages it can provide?"

jak masz taki od 1.8V to musisz poszukac przejsciowki ze zworkami do
regulacj albo recznie ustawaic (poszukaj w archiwum kilka razy wrzucalem
linki i opis (jak nie znajdziesz to podesle)
jak masz taki od 1.3V to kupujez zwykla przejsciowke Slot1/FCPGA bez zworek
(automat) za jakies 25-30zl

pozdrawiam