Wymiana kilku rzeczy w kompie

Autor: Crash (grek_p_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 12:40:56 MET

Mam takie pytanie.
Postanowiłem "unowocześnić" mojego kompa, poprzeglądałem cenniki byłem w
sklepie komp i mam takie niejasności:
-zastanawiałem się nad MSI KT4V lub GIGABYTE 7VAX gościu stwierdził że MSI
jest szybsza chociaż na www.benchmark.pl GIgabyte wypada lepiej
-usilnie proponował FG4 MX440 Gainward twierdząc że wypadają lepiej w
grafice 3D niż Radeony bo mają jednokanałowe coś tam. A ja mu mówię że chyba
R9000 bo 8500 i 9100 mają dwukanałowe. A on przy swoim
-do tego Ahtlon XP2000+ i DDRAM 256MB 333

Co sądzicie o tych dwóch płytach ew. inne możliwości i co zrobić z grafą bo
ostatnio się nasłuchałem że Radki ostatnio biją troche GF. Grafa do 400 zł

--
Pozdrówka
Crash