Re: Problem przy bootowaniu?

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 11:30:48 MET

Użytkownik "***SYRO***" <syro1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> na nastepujacej plycie ATC 6150 wystepuje nastepujacy problem, podczas
> startu komputera, pokazuje sie standardowo, najpierw k. graficzna, potem
> model plyty, procesor, ram, potem wczytuje dyski i po tej operacji komp
> zawsze wisi, nic nie daje wypiecie dysku i cd, bez nich tez wisi, co moze
> byc tego przyczyna. Dodam ze do biosu da sie wejsc, wczytywalem opcje
> domyslne, resetowalem go zworka na plycie, bateria tez (tzn. wyjalem na
> chwile) i nic ni pomoglo
>
> wie ktos co mozna by na to zaradzic
>
> za wszelkie sugestie z gory dzieki

> [...]

Mialem dokladnie to samo przy plycie Asus P2BF, okazalo sie ze po
przylozeniu prubnika do obudowy lanie sie swiecil, sprawdzilem miernikiem -
+50V na obudowie, az dziw ze nic sie nie spalilo (w koncu to masa), wymiana
listwy zasilajacej pomogla (byle przebicie).

PS. Ten sam problem pojawil sie gdy szfankowal mi dysk, raz go wykrywalo,
raz nie, ogolnie chyba byl problem z kabelkami od HDD