Re: Numery dostepowe Dial-up w Polsce...

Autor: MaRaL (wormsiak_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 10:48:42 MET

Użytkownik "Mariusz Michalik" <mariusz.michalik_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:avkami$m9m$1_at_news.gazeta.pl...
> Witam szanownych grupowiczow.
> Pracuje nad tekstem dla PCWK - zestawieniem, porownaniem uslug
> komutowanego dostepu do Internetu. Mam tu na mysli zarowno
> popularne numery dostepowe 020... jak i roznego rodzaju "pakiety".
> Pragne sie w nim skupic na uslugach dostepowych dzialajacych mozliwie
> szereko - w calej Polsce lub na duzym jej obszarze. (nie mam zamiaru
> testowac
> wszystkich providerow Internetu w Polsce). Z wiadomych wzgledow nie moge
> przetestowac tych uslug w calym kraju. I wlasnie w tym miejscu pragne sie
> zwrocic
> [...]

Moge powiedziec, ze bardzo czesto, prawie zawsze, gdy probuje sie polaczyc z
OnetKonekt no to sa te dzwieki, koncza sie i po minucie pojawia sie komputer
zdalny nie odpowiedzial.