Re: plyta systemowa nie startuje

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 09:26:34 MET

Hej

Użytkownik <zasieki1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mi pomoze? Chce zainstalowac XP, plyta ma autostart, ktory nie
dziala
> z pozycji DOSa. Po wpisaniu komendy setup lub setup.exe komputer wyswietla
> informacje, ze nie mozna otworzyc pliku w DOSie. Czy jest mozliwosc
> wystartowania plyty systemowej?

Tak
wchodzisz w katalog i386 na płycie i odpalasz winnt.exe
dobrze jest wczesniej uruchomic smartdrive.exe, zapewne masz go w DOSie i
moze nawet sam ci sie juz uruchamia, ale tak pisze na wszelki wypadek. Bez
niego instalacja XP bedzie trwać okropnie długo (ale tez można, jak ktos ma
czas)

--
Pozdrovionka
Speedy