jakie napięcie procesora ?1

Autor: Futabamen (alaskamen_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 08:10:36 MET

    Witam

Wpadł mi w ręce procesor Pentium 166 MHz bez MMX. Oznaczenia na nim to
FV80502166
SY037/VSU
I COMP 2 #=127
MALAY
??? 80841-0906

Jakie mam ustawić napięcie na płycie głównej?. Mogę ustawić 2,5 , 2,8, 2,9 , 3,2 , 3,5 V. Wyróznione jest napięcie 3,3V więc czy może takie należy zastosować. Moja płyta główna to DIAMOND FLOWER, INC. G586IPV (REV. C) a opis jej pochodzi ze stron: http://www.groove-trax.de/jumper/#1

Bardzo liczę na jakąkolwiek odpowiedż bo na razie boę się trochęwsadzać procesor żeby czegoś nie spalić

pozdr

Krzysiek