Re: omen xp

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:30:01 MET

Użytkownik Roman Sąsiada napisał:

> Stery od Windows 2000, po zainstalowaniu w aplikacji obsługującej modem
> wybrać kraj inny niż Polska (np. Universal)
> Ja mam Omena1 i XP Pro i hula...

nie wiem dlaczego, ale podczas instalacji sterowników, komp sie zawiesza
(blue screen). Sterowniki są ze strony pentagram.pl. System wypisuje, że
sterowniki nie przeszły zgodności. Próbuję już instalować na wiele
sposobów, ale za każdym razem "lypa".

Proszę o pomoc i z góry dzięki.

--
pozdrawiam, Konrad