Re: Hercules Radeon 9500Pro - jaki ma cooler?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:24:09 MET

oVo wrote:

> No wlasnie tez mi sie tak wydaje. A jak mi sie dobrze wydaje to
> Hercules znowu daje plame bo ten radiatorek to mikrut i chyba jeszcze
> aluminiowy to co to za chlodzenie przy takiej karcie?

Najwyrazniej wystrczajce :) Ja tam wole, zeby producent nie przesadzal z
chlodzeniem jak to ma miejsce w przypadku nVidii (no np GF2 MX w/g
specyfikacji nVidii nie potrzebowal nawet radiatora nie mowiac juz o
witraku). Bardziej bym sie obawial tego co bedzie jak wiatraczek zacznie
halasowac :/

> A zrywac radiatora nie chce bo w tamtym roku zerwalem z 8500 a teraz
> by sie gwarancja przydala :o((

Przykelic nie mozna? :)

--
Krzysztof Szczepanek