Re: Hercules Radeon 9500Pro - jaki ma cooler?

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:46:05 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> napisal mniej wiecej Fri, 7 Feb 2003 21:28:38 +0000
(UTC) (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>A producenta zapytac nie laska? :)
>http://europe.hercules.com/supportf.php
>Albo dystrybutora albo maila do komputronika :)

Od producenta dostaje wygenerowane automatycznie odpowiedzi nie na
temat a w Komputroniku kiedys sie telefonicznie upewnialem przed
zlozeniem zamowienia co dostane a przyslali mi zupelnie co innego :o/

Pozdrawiam

oVo