Re: K7S6A

Autor: pawel (pawel_at_pawel.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:52:48 MET

Użytkownik "Jasek" <jaseq@(wytnij)tlen.pl> napisał w wiadomości

> mam ja z athlonem 1700XP 256MB DDR GF4 i wszystko jest oki zero zwisow
> i problemow. Jak na Ecs'a to im sie udala chociaz moze to ja mam
> fartowny egzemplarz

Osobiscie posiadam tą płytę ponad poł roku i do tej pory nie mialem zadnego
zwisu. Cały czas sciagam cos z sieci, wiec wogole nie wyłączam kompa ( z
lenistwa :)) ) . Komputer oprocz gier, służy mi także do pracy, głownie
adobe indesign 2.0 (jest to program do składu gazety, swoja drogą niezły
wyciskacz ostatnich potow z biednego peceta)

Plyta wspołpracuje z athlonem 1700, 1024 DDR, i GF 440 Ultra firmy Prolink
(karta ta ma bardzo dobra jakość obrazu, wiec do składu gazety i do grania
rewelacja)

Testowałem tą płyte z redeonem 9000 saphira, ale czasami mialem zwisy w
czasie grania. Nie wiem czy to była wina ecsa czy radka. W kazdym razie z GR
4 i win xp, system nigdy, ale to nigdy, nie mial zwisu.

Mam 4 znajomych ktorzy posiadaja owa płyte w połaczeniu z GF, i podobnie jak
u umnie, nigdy nie mieli nawet najmniejszych problemow z ta płyta.

Obecnie plyta ta kosztuje około 260 zl wiec to zadne pieniązki. Płyta
praktycznie nie posiada mozliwosci podkrecania, ale zato JEST STABILNA JAK
SKAŁA. Gorąco polecam !!!!!!