Re: LCD GNR 153 - zna ktoś ?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:33:10 MET

> W TESCO widziałem LCD firmy GNR model GNR 153 za tylko 1249 pln. Zna może
> ktoś z Szanownych grupowiczów taką firmę? Szukałem w internecie polskim i
> światowym, lecz nic nie znalazłem. Zastanawiam się co to za sprzęcik.

jezeli ten monitor jest z cukru lub z czekolady to chyba troszke za drogi

Jesli w tesco maja za tyle tzn. ze np. w proline bedzie tanszy ... ja bym
nawet nie zawracal sobie glowy monitorami w TESCO ... to nie miejsce zeby
kupowac sprzet komputerowy ... a na pewno juz nie bedzie taniej niz w
niektorych sklepach komputerowych ...