Re: Pomocy - karta muzyczna

Autor: dr (dagres_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:13:15 MET

> karta raczej nie bo najgorszy badziew powinien odtwarzac
> a kabelek z CD do karty podlaczony???
> Michał

tak, ale wlasnie, od CD leci kabelek
z trzema wtyczkami.
Wczesniej, jak w kompie byla Sound Blaster 128
podlaczona byla jedna wtyczka, na reszte nie bylo odpowiednich
wejsc.
A teraz widze, ze na Zoltrixie jest wejscie pasujace do drugiej, dotychczas
nieuzywanej wtyczki i nie wiem, czy ja tam wcisnac...
Jednym slowem, czy wcisnac dwie wtyczki do kart od tego kabla
do wejsc - jak napisano w instrukcji - "analogowe wejscie CD" -
jedno LGGR, a drugie GRGL...

Hmm... pierwszy raz wymieniam karte muzyczna, nie wiem
co to sa za wtyczki i wejscia...

Dzieki !
Pozdrawiam.
d_r