R9000, stery i agp

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 19:48:24 MET

z powodu lepszej wydajnosci /ponad 200pkt 3dmark 2001se 330/
przeinstalowalem sterowniki z Cat3
na te ktore dostalem z R9000 Saphire 4.13.01.9043.
I mimo ze Cat3 chodzily i wykrywaly AGPx4 to obecnie stery wykryly tylko
AGPx2. Jak na sile wymusic AGPx4?
W panelu sterowania nie ma czegos takiego jak SMARTGART. Dodam ze nawet 5%
wzrostu wydajnosci mnie interesuje, mam D 700_at_750.
I jeszcze jedno: jaki moze byc powod tego ze podczas instalacji innych
Catalystow 2.4, 2.5 windows zawiesza . przy plku INF lub innym - rezultal -
blue screenPrzed kazda instalka dokladnie czyszcze winde w/g instrukcji
Krisa.
Instaluja sie poprawnie tylko Cat.3 z pliku zbiorczego /stery+panel/ i z
plytki cdrom ktora otrzymalem wraz z karta.
Win 98se DX 8.1

Kosiarz