Re: Kopiowanie dyskietki

Autor: Chris Willow (kris_willow_at_hotmail.com)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 19:30:28 MET

>WinImage?
Może wystarczy DiskDupe?
Mam ten sam problem - klucz jest na tyle sprytny, że WinImage nie daje rady
:(

Poprosze o nazwy innych programów do takich celów.
Wydaje mi się, że moja dyskietka jest zabezpieczona w nietypowy sposób -
część dyskietki jest oznaczona jako bad sector ( od nowości) a żaden
dotychczasowy imager nie chciał zgrać tego do image - po odtworzeniu
zawartość była idealna co do zawartości ale nie co do fizycznej struktury
dysku.

Pozdrawiam
Krzysztof

Jakieś pomysły?