Re: AGP, PCI i....

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:53:53 MET

Mrqs naskrobał:

>Witam,
>
>przygnal mnie tu chyba nietypowy problem. W moim nowym kompie
>(moja wina, nie dopilnowalem!) nie ma zlacza ISA czy jakos tak -

Pytałem kiedyś mądrą głowę. Otóż nie da rady. Karta ISA od tego
skanera będzie chciała działac tylko z własnymi sterownikami, z
którymi natomiast normalny kontroler SCSI nie bedzie działał, a jak
puścisz skaner z normalnym kontrolerem SCSI i normalnymi sterami to
nie będzie działać.
Krótko mówiąc, sprzedać stary i kupić nowy.

--
Jacek