Re: AGP, PCI i....

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:36:03 MET

> przygnal mnie tu chyba nietypowy problem. W moim nowym kompie (moja wina,
> nie dopilnowalem!) nie ma zlacza ISA czy jakos tak - tego najstarszego. A
> mam naprawde swietny skaner, ktorego nie mam powodu ani checi sie
pozbyc....
> Niestety jest on dosyc stary i ma karte do slotu ISA (o ile dobrze
pamietam
> nazwe, ale wiecie o co chodzi). Czy jest jakakolwiek szansa, zeby zmusic
go
> do pracy bez wymiany plyty glownej? Jaks przejsciowka, inny wynalazek?

Mam nadzieje, ze to nie jakis skaner ze swoim wlasnym portem??? Bo widzialem
kiedys takie.

Jezeli masz w skanerze zlacze SCSI to raczej nie powinno byc az takiego
problemu zeby to podlaczyc. Karte SCSI dostaniesz bez problemu tylko, jezeli
ten skaner jest starszy to potrzebna bedzie odpowiednia przejsciowka ze
starego SCSI na nowe.

Podaj producenta i model skanera to bedzie mozna cos wiecej powiedziec.