Re: siec na BNC ??

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 17:59:16 MET

dywersand_at_poczta.onet.pl napisał:

>Witam

czesc;

>mam podlaczyc 3 kompy ze soba.Niestety musze to zrobic jak najtaniej, zatem
>jakis Hub odpada, slyszalem o polaczeniu kompow starym typem polaczebnia BNC,
>czy to zdaje egzamin? co sadzicie o takim polaczeniu?

BNC laczy komputery po masach; skretka jakos tam izoluje elektrycznie
masy komputera; laczac po BNC musisz zapewnic, zeby wszystkie
komputery byly podlaczone do tej samej fazy /np. w bloku/ inaczej
bedziesz mial napiecie od 120V do 380V pomiedzy komputerem a karta
sieciowa;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?