Re: Czy plyta glowna Abit NF7-S posiada Firewire?

Autor: Grzegorz Jedrasik (harry2517_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 17:04:00 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał:

> Przy odrobinie wysiłku znajdziesz kilkaset stron, które podają
> informacje na ten temat! Wpisałem do Googla co trzeba i na pierwszym
> linku miałem już odpowiedź, ale jej nie podam, bo mi się nie chce tak
> jak tobie nie chciało się poszukać!

1. Poszukałem. Jednak m. in. znalazłem stronę producenta, który nie
podał ani słowa o Firewire, dlatego nie byłem do końca pewien.
W końcu informacje producenta powinny być najbardziej pełne
i wystarczajšce.

2. Piszesz, że Ci się nie chce podać odpowiedzi (wystarczyło 1 słowo),
ale za to napisałeœ się aż na 4 linijki aby o tym opowiedzieć.

3. Tnij cytaty, proszę.

--
pozdrawiam
Harry