Re: Celeron Tualatin na FSB 133 (dlugie)

Autor: OlO (plinski_at_polbox.com.no_spam)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 17:00:30 MET

> czy jest mozliwosc puszczenia takiego Celerona np. 1,1 (Fsb 100) na szynie
> 133 Mhz, ja bym to mial na przelotce Slot1/ Fcpga2 Powerleapa, czy jest
> mozliwosc wymuszenia na tej przelotce szyny 133, bo moj Bios se to ustawia
> automatycznie, czy tak puszczony procesor wymaga jakiegos specjalnego
> chlodzenia?

http://www.geocities.com/_lunchbox/
http://www.overclockers.com/tips965/index02.asp

U mnie Cel 1100 Tualatin na BH6 v1.2 z przejściówką MSI, "odrutowaniem"
i stareńkim GoldenOrbem wymiata na FSB 126 :-) (czyli 1385 MHz)
W połączeniu z GF3 i pamięciami CL2 osiągi ma na poziomie Ath 1500
(3DMark2001SE w2k - 6586)
Na 133 niestety wiesza się od czasu do czasu.

> Nich mnie ktos poprawi jesli sie myle, ale taki Celeron na Fsb 133 jest to
> nic innego jak P3 (SSE!)

No prawie, jakieś 3-5% wolniejszy - ale i tak wymiata :-)