Re: Padl dysk IBM

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:22:49 MET

| Ściągnij sobie "Drive Fitness" z
| http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm
| i próbuj, może "uleczysz", ale ja bym się takiego
| dysku już obawiał. (po ewentualnej naprawie)

moj ibm nie dal sie sformatowac, mial pare miejsc gdzie formatowanie sie
zatrzymywalo, zaczynaly sie piski i nie szlo dalej, nie pomoglo zdejmowanie
partycji, drive fitness test do ostatniego dnia przed totalnym padem
pokazywal ze wszystko ok... :)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Santa SAVES!      \\