Re: Woda i wiatr

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 14:17:48 MET

Mam do sprzedania ksiazki o Amidze i Pascalu info na priv
Użytkownik "CJ Bitrate" <nilbul_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Ma to sens, ale rozumiem ze ten wiatrak bylby poza komputerem?
> A ja chcialem upchnac to wszystko w srodku "pudla".

To ustaw chlodnice tak w srodku, zeby wentylator mogl przez nia wydmuchiwac
powietrze na zewnatrz. Jak masz Bigtower, to nad zasilaczem masz idealne
miejsce (jest to miejsce na drugi zasilacz)

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl