Re: siec na BNC ??

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_o2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 14:14:37 MET

> Można, działać będzie. Ale kabel RG58 jest droższy niż skętka, musisz
kupić
> i zarobić wtyczki, terminatory, trójniki no i kart na BNC też chyba nie
> kupisz tak po prostu. W Media Mark widziałem huby czteroportowe po 70 pln.
> Zastanów się czy warto i policz tak na prawdę ile co bedzie cię kosztować.
> --
Lepiej połącz skrętką. Obecnie końcówki BNC sa trudno dostępne i drogie.
Uzywanego huba kupisz na allegro za 30 - 50 zł. I zawsze mozesz poźniej
rozszerzyc tą siec
Koszty są porównywalne dla takiej ilosci kompow ale pozniej korzystniejsza
jest skretka.
PS.
Dawno temu (1998) tez bawilem sie koncentrykiem ale w koncu przeszedlem na
skretke
z w/w powodow a pozatym jest szybsza.
PS2.
Ceny wtyczek BNC dochodza czasem do 5 zł / szt wiec to bedzie juz 30 zł za
koncowki +
10 zl za trojniki + 10 za 2 terminatory + kabel.