Re: plytki CD

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 13:58:23 MET

Użytkownik "Godlike" <godlike_at_wp.pl-spam-siooo> napisał w wiadomości
> przekroczylem)

> heh mi ktos nagral na jakas niebieska plyte i nie wy3mala ona nawet 1roq
:-(

może i bzdura, ale przecież to chodzi bardziej o trwałość orientacyjną
i wcale nie jest powiedziane, że płytka "10-letnia" pada równo po upływie
10 lat. Myślę, że trwałość zalezy od wielu warunków, które miały miejsce
w przeciągu tych trzech lat. Jako, że kolor płyt zależy od składu
chemicznego wartwy, to na pewno też te warstwy mają inne
własności! Coś w tym musi być. Myślicie że to tylko marketing?