Re: Jak odzyskać dane po formatowaniu?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 11:53:59 MET

> Nie prawda, próbowałem easy recovery 5.0 ale plik najważniejszy excela mam
> uszkodzony!

Oznacza to, ze formatowanie ktore robiles to bylo tylko sprawdzanie w
poszukiwaniu uszkodzonych sektorow a dysk wyczyscil jedynie FAT'a ... a dane
zostaly.

Jezeli masz problem z odzyskaniem pliku excela to prawdopodobnie byl on
sfragmentowany i to co odzyskales to tylko czesc pliku a reszta to smieci
... niestety bez uzycia skomplikowanych algorytmow odszukiwania danych,
ktore sie stosuje w powaznych firmach zajmujacych sie odzyskiwaniem danych
nic na to nie poradzisz ...
Trudno jest znalezc miejsce w ktorym urwal sie plik, a jeszcze trudniej
znalezc druga czesc pliku (zaczyna sie od polowy wiec nie ma zadnego
znacznika ktory by mogl wskazac co to jest ...).