wentylator

Autor: mikuch (mikuch_at_poczta.onet.pl.nospam@nospam)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 01:29:28 MET

cze
mam dwa pytanka:
1. wiem że są zasilacze ATX wyposażone w termometr dzięki któremu wentylator
w zasilaczu dostosowuje swoją prędkość, moje pytanie brzmi jak fachowo
nazywa się taki zasilacz/mechanizm i czy jest duża różnica w emitowanym
hałasie podczas pracy komputera między takim a zwykłym zasilaczem?

2. czy wentylatory 80x80 podłączane do płyty głównej przez np. FAN2
zmieniają swoją ilość obrotów w zależności od temperatury wewnątrz obudowy,
czy jedynie pozwalają na monitorowanie ilości obrotów wentylatora. czy mogę
do jednego FAN2 podłączyć dwa wentylatory 80x80, jeśli tak to czy powinienem
połączyć dwa kolory przewodów (czerwone i czarne) czy też wszystkie trzy

moja płyta główna to ECS K7VZA 3.0

--
mikuch
gg55100