Re: Odtwarzacze MP3

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 01:22:10 MET

"Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote
> Nie masz pojęcia, o czym piszesz. Po pierwsze PA11 nie jest
> odtwarzaczem mp3cd tylko flash. A po drugie - sprzęt MP3CD jest
> przenośny pod warunkiem, że wozisz go samochodem albo nosisz w
> plecaku. A playera flash po prostu wkładasz do kieszeni.

Shit, nie przeczytałem do końca linka i automatycznie pomyślałem o
urządzeniach z serii DAV.
Co do przenośności - wszystko zależy od pojemności kieszeni :)))

A tak na poważnie - sam zastanawiam się nad odtwarzaczem i każdy ma swoje
plusy i minusy.
MP3 w wersji CD - wielkość to minus ale jezeli chodzi o cenę 1MB muzyki -
duży plus. Wyobraź sobie, że masz kaprys zabrać ze sobą na wakacje tak ze
sto płyt.
MP3 w wersji flash - wielkość i energozerność to gigantyczne plusy ale
sprawdza się głównie na wycieczki niedaleko od peceta (np. z psem, czy na
spacer do lasu). Z tego powodu duży minus, bo nawet jeżeli jest to model na
karty wymienne to ich cena w odniesieniu do pojemności nie jest zbyt
atrakcyjna.
MP3 w wersji HDD - prawie brak minusów oprócz ceny jak na razie i
wrażliwości na wstrząsy, które mogą zabic nośnik. Trudno powiedzieć jak z
energożernością ale HDD od 6GB w górę to już coś.

Jednak biorąc pod uwagę CD i flash ja osobiście wybrałbym CD bo preferuję
urlop z muzyką, a ten bywa długi i nie chciałbym rzygać jednym i tym samym
zestawem utworów : )

adam