Problem z BIOS-em

Autor: Grzes_KR\(psv\) (krgr_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 01:06:03 MET

Czesc wszystkim.

A więc jakim mam problem.
Otóż mam płyte główną MSI-6140 (płyta zintegrowana z grafiką, muzyką).
Kupiłem ją od gościa. Jest po nieudanym flashowaniu biosu. Na płycie siedzi
bios AWARD. I teraz tak: komputera nie moge odpalić bo bios jest albo go nie
ma :), w każdym razie komputer nie działa.
Próbowałem programowac w innej płycie głównej (taka stara płyta pod P100) i
tu właśnie jest problem. Otóż podczas programowania nagrywa się tylko część
biosu, dokładnie połowa. AWD Flasher wypisuje Write error na połowie
flashowanego biosu. Nie wiem co moze byc tego przyczyna. Podejrzewam ze
chodzi tu o model bios, gdyż ten na płycie z P100 zajmuje po zgraniu na
dyskietke 130kB a ten co chce nagrac na ta źle sflashowana kostke zajmuje
260kB.

Może ktos ma jakies doświadczenie ???

z góry dziękuje