Re: Nie narzekam

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 23:14:20 MET

"Remek" napisał
| Mam kopie systemu robiona ghostem i co jakis czas , gdy system pada robie
| format i przywracam kopie z obrazem dysku.kopiowanie adresow,ulubionych,etc
| to wszystko trwa 15-20 minut.
| Napisalem to bo moze sie ktos nie chce babrac w blocie a ghost mnie nie
| zawodzi.

E tam... Robię tak co najmniej od roku ( nie za często zresztą, no i jeszcze rzadziej z tym formatem ).
Też nie narzekam :). W sumie mam ten komfort psychiczny, że " jak by co ", o co nie trudno przy dzieciakach pakujących wszelkiej
maści badziewia skutecznie mieszające w systemie :)

--
.: Jacek S. :.