Re: komputer i pobor mocy - oplaty za prad

Autor: pawel_k (pawel_kkk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 23:03:25 MET

> Nie :-) Nie wiem, skąd wziąłeś te 2A to jest albo prąd maksymalny, w
> impulsie, przy włączaniu, albo żle zmierzyłeś,

ja nic nie mierzylem :) tylko po prostu nie moglem na poczatku znalezc w
instrukcji wiec wzialem te 2A z tabliczki na tylnej sciance monitora
(dopiero po glebszej analizie instrukcji wiem ze ten monitor pobiera ok.
100W)

> a na pewno nie
> uwzględniłeś przesunięć fazowych i odstępstw od sinusoidalności.

tak, wiem, a swistak siedzi i mierzy przesuniecia ;)))
(czy ty sam rozumiesz to co napisales ? ;)))))) )

dlatego wybralem chemie ;)

pzdr
Pawel