Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Bart (maxim666_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 21:35:26 MET

Slawomir Sidor <slawek_at_graficomp.com.pl> napisał(a):

> Moze chodzilo mu tylko o to, ze jak zwykle p... bez sensu.
>
> --
> Slawomir Sidor (601 ALEKSA) N 51 58.1385 E020 09.1966

Wiecie co, przegladnelem ta cala dyskusje i kilka rzeczy az czeka na
zauwazenie:

- Jesli jeszcze nie zauwazyliscie, kazaa jest miernym zrodlem "nielegalnych"
mp3 ( chyba ze ktos slucha wybitnie mainstream'u, bo nic innego tam nie ma)
- Wybitna postac tej dyskusji, S.O.PiP (szanowny obronca prawa i porzadku)
Pszemol, pragnie nam wszystkim powiedziec jaka to Ameryka jest wspaniala,
pelnia mozliwosci, policjanci na kazde skonienie i w ogole. Jesli mnie wzrok
nei myli, to ta grupa ma na poczatku dwie literki PL, co wskazuje na to, iz
dotyczy Polski. Na szczescie (lub jakby pewnei przyznal Pszemol - niestety)
Polsce daleko do Usa, zarowno w kwestii prawnej, jak i telekomunikacyjnej. i
to sie nie zmieni jeszcze przez dluzszy czas, jesli dalej na kierunku
studiow "telekomunikacja" bedzie sie uczyc ludzi jak polaczyc kondensator z
cewka. Ale odchodze od tematu lekko:)
- Musze sie jednak przyznac, jedynym celem tego postu bylo wyrazenie mojego
uwielbienia dla w/w Pszemola, jak to ktos stwierdzil, gdy P. patrzy w lustro,
moze zauwazyc aureole, dodam, iz na pewno ta aureola nie jest zlota, nic z
tych rzeczy, jest w czerwono biale paski i gwiazdki na niebieskim tle :)
Powodzenia w tworzeniu nowej wersji swiata. jak sie uda to tam zamieszkasz i
bedzie spokoj.....

Bart