Re: Glosne zalaczanie sie monitora Samsunga

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 20:02:21 MET

Użytkownik "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>
napisał w wiadomości news:b1u71k$dqq$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> 'finialski' wyklawiaturzył/a w niusie
> news:b1tts0$5du$1_at_atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:

> Moj 757 DFX przy wlaczaniu strasznie piszczy.
> Poza tym, jak wejdzie do windy, to gora obrazu jest rozjechana i dopiero
> po 1-2 min wraca do pierwotnych ustawien. Jaka moze byc tego przyczyna?

to normalne, monitor musi sie nagrzac. dopiero wtedypowinno sie go
regulowac, bo takie ustawienia bedzie trzymal.

a strzelanie przy wlaczaniu tez jest normalne, ale nie wiem czym sie
przejmujecie, przeciez nie odpala sie monitora co minuta. chyba ze budzicie
mame jak odpalacie o 12 w nocy komputer i hccecie obejrzec film/pograc w
gierke ;-)

pzdr.
trzmiel