moja strona...

Autor: Slonko (slonko323_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 16:32:55 MET

Czesc

Jestem nowa na grupie, ale od razu postanowiłam się odezwac do Wszystkich z
kilkoma pytaniami; otoz w niedalekiej przyszłosci planuje zalozyc strone
www. Jeszcze konkretnej tematyki nie wybralam, ale w gre wchodzi stronka
poswiecona mojemu LO.
Oczywiscie nie bedzie to typowa strona...lecz z pewnymi
"dodatkami" :-)))
Ostre krytyki nauczycieli, personelu i np. brak sprawiedliwosci - chcialabym
aby te sprawy byly czestym punktem do "obserwacji z zewnatrz" i dyskusji
uczniow. Czy to mozliwe, abym potem poniosla konsekwencje ze strony np.
dyrektora szkoly...czy moge w pelni posluzyc sie prawem do wolnosci slowa,
wlasnej opinii?
Jezeli to bedzie jakos naruszalo prawo, to czy w takim razie moze utworzyc
haslo...ktore bedzie umozliwialo wejscie na strone, jak to zrobic?
Chetnie tez "poslucham" pomocnych i przydatnych rad, co do utworzenia
wlasnej strony www :-))))

Pozdrawiam
Slonko