Re: obraz, czcionka, wina radeona?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 15:21:30 MET

U mnie na pewno tak jest. Jeżeli komputer uruchomi się (W XP Pro) a potem
włącze monitor, to odświerzanie jest 60 Hz, normalnie jest 100 Hz.
Gdyby system podczas uruchamiania nie inentyfikował monitora, to po zamianie
z takiego który pracuje na 100 Hz na taki który najwyżej może 85 Hz nic byś
na nim nie zobaczył.
Józef