Re: ? ABIT BX 133-Raid ?

Autor: ktom (ktom2_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:46:04 MET

Dnia 03-02-06 11:35, Użytkownik Kupiec napisał:
> Mam taka płytkę i chcę do niej podłączyć:
>
> PIII 700 (7 X 100FSB)
> 2 x 256 MB RAM PC-133
>
> 1. Pytanie czy ta pamięć będzie działać na tej płycie ( ustawiona na 100
> MHz )?
> 2. Co to znaczy że pamięć jest jedno lub dwustronna, po czym to poznać?
>
> darcus_at_o2.pl
>
> dzięki za odpowiedź

Witam

Mam ABITa BX-133 Raid i byly problem z uruchomienie komputera z pamiecia
256MB/133. Pomoglo zainstalowanie innej pamieci 256MB/100.

Natomiast w Asusie P2B (takze BX!!!) dzialaja rozne typy pamieci, nawet
wlozone razem. Nie bylo problemow, ktore sa w Abicie.

Najlepiej umowic sie ze sprzedawca pamieci, aby w przypadku problemow,
mogl wymienic ta pamiec na inna.

Tomek