Re: Karta Video - pomóżcie

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 12:21:44 MET

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał w wiadomości

> Co
> (co
>
> Mimo, że nigdy się nie bawiłem kartami TV, to też mi się wydaje, że C1200
> powinien wystarczyć.

mam Durona 1200 i chodzi o to, że jakość zgrywanego materiału mnie
nie zadowala, a w programie PowerVCR przy zgrywaniu do MPEG
jest podział na jakość i do najlepszej wymagany jest procek 1,7
choć powiem szczerze, że nie wiem czy posiadając taki procesor
wpłynęłoby to na jakość. Osobiście wydaje mi się, że to bardziej
są ograniczenia tunerów TV.