Re: celeron 1G + podkrecanie

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 12:12:55 MET

Użytkownik "benek" <benek.benek@_wp.pl> napisał w wiadomości

> wlasnie i w tym lezy problem - jak pamietam to jeszcze na C900 dalo sie
> uzyskac stabilnie 133MHz przy BOXowym coolerku (na pewno zima)

Mój C800 chodzi na 8x150 co daje 1200MHz :)
Polecałbym jakiś dobry cooler (ja mam jakiegoś spire z miedzianą podstawką).
Poza tym warto się upewnić, czy to może nie wina pamięci - może masz
ustawione CL2 i jakieś gorszej jakości SDRAMy? (które zwykle nie wydalają
przy CL2 i 133MHz).
Swoją drogą warto też sprawdzić jaka częstotliwość jest na AGP, bo jak masz
np. 1/1, to na pewno przy 133MHz nie ruszy :)