Re: Dwa zrodla na jedno wejscie mikrofonowe

Autor: Kazimierz (gd_at_rzeszow.mm.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 12:12:09 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Musisz zrobić aktywny sumator. No, jeśli masz spory nadmiar napiecia
> z karty TV, możesz włączyć w szereg opornik 10=100 kom (wypróbować
> jaki)

Dziekuje za pomoc.
Sygnal z karty TV jest w porzadku. Natomiast sygnal z mikrofonu jest bardzo
tlumiony. Oczywiscie nie korzystam z tych zrodel rownoczesnie. Tak mi sie
nasuwa, ze to raczej nalezaloby jakos wzmocnic sygnal z mikrofonu, ale jak?
W czasie kiedy korzystam z mikrofonu karta TV nie pracuje, wiec wejscie
mikrofonowe karta TV moze obciazac najwyzej swoja impedancja, wprowadzajac
jakies niedopasowanie. Moze roznica w impedancji wyjscia karty TV i
mikrofonu ma taki wplyw? Jesli wlacze szeregowo opornik na karte TV to
spadnie dynamika sygnalu, prawda? Ale czy to podniesie dynamike sygnalu z
mikrofonu?

Kazimierz