Re: karta tv

Autor: pkroll_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 06 Feb 2003 - 11:14:39 MET

> (KW-TV7134-PRO)

Nie mam tej karty i nie potrafie ci bezposredio powiedziac
jak usunac ten problem. Zastanawialem sie wlasie nad kupieniem tej
karty bo w CHIP'ie jest ona najlepiej punktowana (nie liczac Herculesa
za 2000). Tam tez przy okazji znalazlem dosyc porzadny artykul, w którym
sa opisane problemy jakie moga wystapic w kartach telewizyjnych i jak
je mozna usunac. I mialbym do ciebie taka prozbe... jak by ci w koncu
zadzialala ta karta to napisz mi odp. na mojego maila.

pozdrowienia