Re: Karta Video - pomóżcie

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 10:26:51 MET

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości

> no to mnie zaskoczyłeś :-|
> Poza tym na co zwrócić uwagę kupując już to cudo i ile wypada zarezerwować
> pieniędzy?

Masz 3 wyjścia: kupić Tuner TV, dobrą kartę graficzną VIVO
(video-in, video-out) lub profesjonalną kartę do zgrywania analogowych
materiałów.
Ceny tunerów kształtują się od 160 do 300zł w zależności od funkcji
(radio, pilot, stereo itd). Kupując wybierasz to, co Ci najbardziej
pasuje. Tak jak mówiłem, nie ma większych różnic w tunerach,
bo są one budowane w zasadzie na 2 chipsetach, przy czym najpopularniejszy
to BT878. Sprawdzone firmy to Prolink PixelView i Aver.

Karty graficzne: http://www.enter.pl/ent2001/12/klub_czas.asp

Karty profesjonalne:
http://www.mab.com.pl/produkty/produkty.htm oraz cennik
http://www.mab.com.pl/cennik/cennik.htm