Re: Nagrywarka - jaka?

Autor: bisskup (khorne_at_friko.internet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 10:16:07 MET

> LG ale która?
> przełamie wszystkie zabezpieczenia.
>
> Nie szykuje się na 100 wypaleń tylko 2-3 płytki na miesiąc.

wazne jest zeby lamala najtrudniejsze.... np. Safedisca ja mam
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php3?oneid=2185113817 t a LG i
narazie jestem zadowolony...zaznaczam ze zadowolony u mnie oznacza duzooo bo
przedtem jechalem na Ricohu a to jzu wyzsza sporo pulka...:))
Jak narazie Polecam... pozatym daja 2 lata gwarancji a jak padnie podczas
tego czasu to zazwyczaj daja nowaaa nowsza:>>>

bisskup