dysk - jaki???

Autor: Amnonim (amnonim.skasuj_to_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 10:11:09 MET

No dobrze... chcąc zakupić dysk do zastosowań DTP (duże pliki, przerzucane
to w lewo, to w
prawo, itp...) jakimi cechami się kierować? Czy bardzo istotny jest cache? A
jaki tryb pracy wybrać (SCSI raczej odpada)? Zastanawiam się nad Western
Digital Caviar WD800JB, albo jakiś Maxtor, tylko nie za bardzo wiem, czym w
praktyce różni się DiamondMax Plus D740X, DiamondMax Plus 8 i DiamondMax
Plus 9? Jeszcze jedno - nie udało mi się znaleźć liczby określającej poziom
hałasu. Może ktoś wie?

serdecznie dziękuję za pomoc, Konrad.