Jak podlaczyc glosniki do kompa... (dziwny problem)

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onetNOSPAM.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 09:18:35 MET

Mam stary amplituner unitra i chcialem sobie podlaczyc do niego
komputer zebym mogl posluchac muzyki troche glosniej niz z malych
glosniczkow przy kompie.

Sprawdzilem prze wlaczeniem: wszystko jest dobrze polaczone nie ma
zadnych zwarc, wlaczam na kompie muzyke a z lewego glosnika(podlaczonego
do unitry) slychac dosyc glosny szum i dosyc cicho muzyke puszczona
na PCecie, prawy glosnik milczy.

Gdy odlaczylem wszystko i podlaczylem tak jak dawniej zwykle male
komputerowe, glosniczki uslyszalem to samo co z amplitunera:
lewy gl. - szum, cicha muzyka, prawy gl. cisza. Nie przerazilo mnie to
bo kiedys (kiedy mialem jeszcze pentium 200MMX) zdarzylo mi sie
to samo (ale tylko raz). Wylaczenie kompa i jego ponowne wlaczenie pomoglo.

Robilem male doswiadczenie:
Zamiast kompa podlaczylem discman - wszystko chodzi idealnie !

Niech mi ktos teraz powie jak podlaczyc amplituner do kompa ?
Co zlego moze dziac ?

Kompa podlaczam ok. 2,5m kablem do gniazda "tape" w amplitunerze

Pozdrawiam