Re: HDD z cachem czy bez ???

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 23:45:08 MET

"Lukasz" <lookasik_at_o2.pl> wrote in

> i co o tym sadzicie, jestem na kupnie dysku i nie wiem co robic

            A do czego Ci ten dysk? Jak nie stawiasz serwera z dużym
obciążeniem, nie używasz kompa do jakiejś specjalistycznej pracy, czy
nie chcesz szpanować trzy miesiące najszybszym sprzętem na dzielnicy,
tylko używasz standardowo, to nie patrz na wydajność (w pewnych
granicach, jak różnica jest dwukrotna, to warto pomyśleć ;-)), tylko na
cenę, jakość, czas gwarancji, głośność itp.

--
/****    There are many ways to get what you want    ****\
*****          I use the best I use the rest         *****