Re: Compaq - kompatybilnosc

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 07:58:27 MET

| Przypadnie mi w obsludze
| pare kompow Compaq
| Czy w razie naprawy da sie
| w nich montowac sprzet "nie-compaq"
| np. hdd, cdrom, proc. etc.

Zależy od modelu. Generalnie problem możesz mieć co najwyżej z płytą główną
i zasilaczem. Zdarzyło mi się też, że po padnięciu kontrolera FDD
(zintegrowanego z MB oczywiście), nie chciał obsłużyć karty FDD/HDD na ISA -
i mam nieczynego flopa. A jeśli sprawa dotyczy serwera - tu mogą być większe
"schody".

Pozdrawiam,
Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów:
Użytkownik "proliwant" <proliwant_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości