odzyskiwanie plikow z norton utilities

Autor: nixon (nixon2_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 02:43:27 MET

nie wiem na ktorej grupie to zapsucic wie sprobuje tutaj:
chce odzyskac 2 pliki ktore w dziwny sposob system mi wymazal z dysku
uzywajac norton utilities`a i pojawia sie problem : jak to zrobic, chcac
instalowac caly pakiet System Works ten pisze ze chcac odzyskac skasowane
pliki nie trzeba tego instalowac tylko resetnac kompa z tzw. Windows
Emergency Disk i potem dalsze kroki mam sobie wyczytac w user`s guide, sorry
ale ja takiego bynajmniej nie posiadam tymbardziej ze siedze na winXp no i
User`s Guida tez brak:)!
o co tu chodzi ? czy ktos moglby mii powiedziec co mam zrobic zeby odzysakc
te pliki!?
pozdro