Re: Co psuje moje dyski?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 00:19:35 MET

"Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał
:
> Nie spotkalem sie jeszcze z przypakiem kiedy to host-adapter mial problem
> przy pracy z szyna do 37MHz ... jest to ostatnia rzecz jaka bym bral pod
> uwage. Oczywiscie temperatura moze byc przyczyna, ale nie ma to nic
> wspolnego z tak niskim podkreceniem szyny PCI.

Wedlug opisu jaki zamiescil Sebek74 to IMHO najbardziej podejrzana jest
wlasnie FSB i w tym dopatrywalbym sie problemu. Faktem jest, ze nic nie
napisal o temp. co ma b.duze znaczenie - faktycznie przy tej czestotliwosci
wieksze niz FSB. Czasem jakies problemy moga wystepowac tylko w
specyficznych warunkach, i tu te dwie rzeczy moga miec ze soba cos
wspolnego - jeszcze raz zaznacze, ze to IMHO i w tym konkretnym przypadku.

BTW. Jestem ciekaw co On takiego robi, ze potrzebuje tyle mocy
obliczeniowej, ze podkreca.

    Michu