Resetowanie się komputera

Autor: herjohn (herjohn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 23:32:51 MET

Witam !
Od jakiegoś tygodnia co jakiś czas ( czasami jest to 10 min., czasami 5
godzin) w komputerze słychać krótki trzask (dźwięk podobny do przeskoku
iskry elekrycznej) po czym komputer resetuje się i zaczyna ponowne, poprawne
bootownie. Nic nowego od około roku nie było do niego dodawane, ani
wymieniane, procesor nie był też kręconay. Odłączyłem modem, drugi twardy
dysk, ale problem nie zniknął.
Może ktoś zetknął się z takim problemem lub mógłby mi coś poradzić. Moja
konfiguracja to:
- płyta główna SOLTEK SL 75DRV2
- 256 MB DDR
- dysk twardy Seagate Barracuda ST 328040A
- karta graficzna Winfast Geforce256 DDR
- nagrywarka TEAC W540E
herjohn_at_poczta.onet.pl