Odp: komputer i pobor mocy - oplaty za prad

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 22:11:23 MET

Użytkownik Ambroz <ambrozy99_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1rshh$6pv$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> witam
> mam kompa z zasilaczem 300 WAT (kompt to athlon 1600, dysk 60gb, geforce 2,
> troche ramu, muzyka)
> oraz LCD pobor mocy ok 60 WAT
>
> komp pracuje srednio 10 godzin dziennie
>
> czyli to 3600 WAT (3,6 kWat) na dzien

Nie 3.6 kWat, tylko 3.6 kWh ( kilowatogodzina )

> czyli miesiecznie ok 100kWATów

jw
> to ile to kosztuje ??
>
> ile sie placi za jeden kilowat?

Zobacz na rachunek z elektrowni, tam jest cena za 1 kWh
> czekam na info
>
> jestem laikiem w tym temacie wiec prosze sie nei smiac tylko dawac konkrety
>
> pozdrawiam
> ambroz

A tak między nami to PC+monitor ciągnie max 150 W, przekalkuluj jescze raz

Pozdro..
  Rycho